TYTUŁ PROJEKTU:
„Rozwój działalności eksportowej PPHU „Mark’s” Sp. Z O.O. poprzez wejście na nowe rynki zagraniczne.”
OPIS PROJEKTU:
Projekt dotyczy promocji oraz rozwoju sprzedaży polskich produktów mięsnych na rynkach międzynarodowych.
Obejmuje wejście na rynki eksportowe wykazujące największy potencjał w kontekście rozwoju sprzedaży produktów mięsnych: niemiecki i francuski oraz wejścia na rynek wietnamski i zjednoczonych emiratów arabskich, wskazanych w PPB jako perspektywiczne.
Zaplanowana promocja Przedsiębiorstwa opiera się przede wszystkim na udziale w imprezach targowych, misji gospodarczej, jednorazowych usługach doradczo-szkoleniowych w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstwa i innych działaniach informacyjno-promocyjnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniach międzynarodowych zostaną stworzone silne fundamenty do pozyskania nowych zagranicznych partnerów handlowych i podniesienia jakości ich obsługi.
CEL PROJEKTU:
Promocja Przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych oraz wzrost działalności eksportowej PPHU Mark’s Sp. Z O.O. poprzez rozszerzenie działalności na obecnych i wejście na nowe rynki eksportowe.
PLANOWANE EFEKTY:
Pozyskanie nowych, zagranicznych partnerów handlowych oraz zaznaczenie obecności firmy na wybranych rynkach perspektywicznych oraz znaczne zwiększenie przychodów z eksportu.
WARTOŚĆ PROJEKTU: 303.200,00 PLN
WKŁAD FUNDUSZY EUROPEJSKICH: 181.920,00 PLN